منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

9 سالگی

بیست مهر همیشه روز خوبی بوده و خواهد بود. بعد از ظهر پنج شنبه ی پاییزی که من و دوس جون برای اولین بار همدیگه رو دیدیم. خودم هم باورم نمیشه از اون روز نه سال گذشته. نه سال خیلییییییییه. به تعداد تک تک 3287 روز یا حتی بیشتر به تعداد ساعت های این روزها با هم و از هم خاطره داریم. دوس جون عزیزم دوستت دارم  و روزمون رو تبریک میگم . امیدوارم هر روزمون در کنار هم به شیرینی روز سالگرد باشه و همیشه و همیشه قدر تک تک لحظات حضور هم رو بدونیم.

امسال احتمالا اولین و آخرین سالیه که برنامه مون هماهنگ نشد که امروز در کنار هم باشیم. روزهای آخر قبل از محرم هست و دوس جون به طرز وحشتناکی سرش شلوغه و اکثر شب ها برنامه س. امروز هم من تا 6.30 کلاسم و بعد هم مهمون داریم. به جاش شنبه شب رفتیم رستوران و شام سالگرد رو تو رستوران سی نون تنوری یوسف آباد خوردیم. رستوران خیلی محشری بود که باعث شد دوس جون بعد از قرن ها پیتزا بخوره و عاشق پیتزاش هم بشه منم که طبق معمول پاستای عزیزم رو سفارش دادم و اسم رستوران به لیست مورد علاقه مون اضافه شد. اون شب دیگه دوس جا برای کیک نداشت. احتمالاً فردا رو به صرف کیک و شمع با همیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
تمشک بانو دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

وای مبارکهههههه . ان شاءلله نود سالگی با هم بودنتون رو با دل خوش و شادی جشن بگیرید . امیدوارم هر روز عاشق و عاشق تر باشید .
هورااااااااا

فدای تو عزیزم

ازاده دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

عزیزززززم کلی تبریک میگم

ممنونم

لونا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ب.ظ http://miss-luna.blogsky.com

وای عزییییییز م مبارک باشه ایشالا 90 سالگی عشقتون :ایکس
خیلی مبارک باشه ایشالا سال دیگه سالگرد آشنایی رو وقتی بگیرین که رسمی شده باشه

و همونجوری که گفتی امسال آخرین سال باشه که برنامتون جور نمیشه
ایشالا همیشه کاروبار دوس جون سکه باشه :ایکس

ایشالا

شبنم سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ

گلم سالگرد اشناییتون مبارک باشه ایشالله سالگرد ازدواجتون رو اینجا تبریک بگیم براتون بهترین ها رو ارزو میکنم، همیشه شاد و سلامت باشید کنار هم و برای هم.

مرسی دوست مهربون

asheghanehaye-1nini سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ق.ظ http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

مباااااارکه عزیزمممم.. انشالا همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه..

ممنون عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد