منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

پست هول هولی

سلام سلام . من فردا دارم با خانواده می رم شمال . الان هم خبر رسید فسقل اینا هم میان باهامون و من کلی ذوق زده شدم. امروز هم تو دفتر کلاس فشرده در سطوح مقدماتی و پیشرفته برای همکارا داشتم در خصوص انجام کارهای دفتر در زمان مرخصی من حالا خوبه از یه ماه پیش می دونن که من قراره 5 آبان برم ولی همه امروز یادشون افتاده بیان چهار تا کار یاد بگیرن که به امید خدا اونجا منو کچل نکنن با صد میلیون بار زنگ زدن.

من و دوس جون دقیقا از سه شنبه تا دیشب هر روز همدیگه رو دیدیم به جز روز جمعه که من با دخترا رفتم بیرون و دیر شد که برم سمت دوس جون اینا.  این روزها هم جای خاصی نرفتیم هر روز تو مجتمع دوس جون اینا بودیم و از اون دوره هایی بود که من به شدت آقای دوس جون رو دوست داشتم و هی میخواستم قورتش بدم. 5 شنبه رفتیم انقلاب . من برای خودم و سه تا از بچه های زبان کتاب های ترم دیگه رو خریدم. بعد هم با اینکه دوس جون دلش رستوران سی نون می خواست ، من گفتم شاید تعطیل باشه و همونجا یک عدد عطاویچ یافتیم و شام رو همونجا خوردیم.

دیروز هم با دوس جون رفتیم مرغابی زیبا و جایزه ی خوشمزه مون رو دریافت کردیم.

دیگه همینا دیگه چیز خاص دیگه ای یادم نمیاد. ایشالا هفته ی دیگه برمیگرم

نظرات 3 + ارسال نظر
asheghanehaye-1nini سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

نووووش جووووون.. :)
خوش بگذره عزیزمممم.. :-*

اسکارلت چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

به به چه پست مفید و خوشمزه ایسفر سلامت بانو

نینـــآ شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ب.ظ http://ninaland.blogsky.com

سلااااااااااااااااام کلی خوش بگذره عزیزممممم
من وبلاگم رو جابجا کردم هوراااااا پ:***

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد