منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

مثلا قرار بود پستم مختصر و مفید باشه

همین طوری دلم خواست بنویسم بلکه عادت کنم به جز پست های عریض و طویل ، پست های کوتاه هم بنویسم.

چند شبه به شدت کم می خوابم نه که نخوام، نه اتفاقا خیلی هم دلم می خواد که تخت 12 ساعت بخوابم ولی هی کارهای الکی پلکی پیش میاد. همه ش در حالی سر و کله زدن با سی دی های گریز آناتومی بودم که بریزمشون رو هاردم. گویا آقاهه اینا رو با سرعت بالا رایت کرده بود. کپی کردن هر یه قسمتش دروغ نگم 5 دقیقه میشد تازه اگه به مشکل برنمی خورد. بعدم که با مصیبت همه رو ریختم دیدم چند تا فصلش ناقصی داره. داشتم برای دوس جون تعریف می کردم که در کمال تعجب گفت تو کاریت نباشه فقط لیست همه ی قسمت هایی که میخوای رو بفرست برام. همه رو داد دوستش برام دانلود کرد تازه دو تا فیلم هم میخواستم که زحمت اونا رو هم کشید.

دیشب هم که داداشم گوشی مامانم رو آپدیت کرد و مامانم تا نصفه شب داشت ازم سوال می کرد. آخر هم که خوابم برد حدود ساعت یک اومد دره اتاق رو باز کرد که خانومه یه سوال دیگه بپرسم ؟ گفتم نعععععععع من خوابم و بعد هم تا نیم ساعت بعدش چشام اندازه ی نعلبکی باز بود

سه شنبه قرار بود سمانه بیاد پیشم. دوس جون هم هی زنگ میزد که پاشو بیا بیرون. تا ساعت 8 صبر کردم و خبری ازسمانه نشد. منم بهش یه اسمس دادم که من یه سر میرم بیرون تو کی میای؟ بعد از نیم ساعت جواب داد امروز دیگه دیره فردا میام.

منم رفتم پیش دوس جونم به صرف لواشک. همه ش هم یه ساعت با هم بودیم که همونم خوب بود. وقتی هم می خواستم برگردم دوس جون هی می گفت دلم نمیاد بری و قند تو دل من آب می کرد

دیروز سمانه اومد و نشد برم سریالها رو از دوس جون بگیرم. امروز هم که دوس جون برنامه س. مادربزرگ پگاه هم فوت کرده و ممکنه امروز با بچه ها بریم خونه ی مادربزرگش بهشون سر بزنیم.

حسود خان بود دوستِ دوس جون، نمی دونم یادتون هست با نه. همون که هی با من کل کل داشت. یه چند وقتیه گیر داده به دوس جون که بیا با خانوم هامون 4 تایی بریم بیرون. دوس جون هم خیلی شیک بهش گفته تو که می دونی خانومه ازت بدش میاد و جلوی  خانومت ضایعت میکنه، حالا چه اصراریه؟ اونم جواب داده اشکال نداره بریم خوش می گذره!!! حالا نمی دونم چه نقشه ی شومی داره واسم. احتمالا فردا این دابل دیت به وقوع می پیونده.

برنامه ی کلاس زبانم عوض شده و ترم قراره زودتر شروع شه. زنگ زدم بهشون علت رو پرسیدم که گفتن قراره از ترم بعدی کتاب ها و سیستم آموزشی عوض شه. حالا خوبه سال 90 اینا یه بار کتاب ها رو عوض کرده بودن. یعنی اگه یکی همون سال از پایین ترین لول  شروع می کرده الان تازه آپر اینترمدییت می بوده و بازم باید نصفه ول می کرده. امیدوارم که این تغییر مثبت باشه ولی من از الان باز افتاده تو سرم که موسسه م رو عوض کنم. موسسه ایران استرالیا و ایران آکسفورد بهمون نزدیک هستن و تقریبا خوب به نظر میان. مجتمع فنی هم هست که کتابش همون انگیلیش ریزالته که ما داریم می خونیم ولی هم شهریه ش خیلی گروون تره و هم مختلطه . دیدید من هر وقت می نویسم سوال دارم هیچی دیگه در مورد کلاس زبان یاری کنید بهم لطفا.

پ.ن: در حال حاضر کلاس سفیر میرم.

پ.ن: آقا من داره از بلاگ اسکای خوشم میاد

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه.س شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:41 ق.ظ

سفیر که خیلی خوبه که.خیلی تعریفشو شنیدم.

کلاس مختلط چه اشکالی داره مگه؟

تا میایم عادت کنیم هی سیستم رو عوض می کنن آخه. مختلط یه کمی سختمه می دونم کلی استرس می گیرم تا اوکی شم باهاشون.

تمشک بانو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ http://tameshkbanoo.blogsky.com/

سلام . منم کم کم داره از بلاگ اسکای خوشم میاد . خیلی سرعتش خوبه .
من تعریف سفیر رو شنیده بودم ولی خوب خیلی اطلاعات ندارم که کمکت کنم .
من میتونم فقط سوال بپرسم .
ببین توی قولنامه حرفی ازینکه هر کس چند دنگ به نامش باشه ننوشته . پس یعنی اینا توی محضر مشخص میشه ؟ یادم باشه حتما روز سند زدن و اینا برم .
مرسی که بهم گفتی . من امیدوار به این بودم که هر ملکی رو سه دنگ سه دنگ میزنند فقط . چه خوب شد که گفتی

آره عزیزم معمولا تو قولنامه باید قید بشه. بعد هم وقتی برای تشکیل پرونده می رید دفترخونه فروشنده باید به دفترخونه اعلام کنه چون تو استعلام دارایی باید سهم دقیق خریداران مشخص باشه. روز امضای سند که هیچی روز تشکیل پرونده هم برو دفترخونه که یه وقت پدر شوهر یا شاتوت شیطونی نکنن.

اسکارلت یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ق.ظ

چه خوبه داری زبان رو پیگیرانه ادامه میدی. من کلا بیخیال شدم. سفیر رو خیلی تعریف میکنن کلا

آره من اصلا زبان دوس نداشتم ولی الان خیلی علاقه مند شدم . حیفه ولش نکن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد