منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

تعطیلات خود را چگونه گذراندید

بسیار عالی بود خدا رو شکر عیدتون مبارک نماز روزه هاتون هم قبول از معدود تعطیلاتی بود که هر روز بیرون بودم و راضی ام ازش.

از قبل تر بگم یعنی روز دوشنبه ی دو هفته پیش که خیلی اتفاقی بچه ها برای تولد مرنوش کیک خریدن و رفتن پیشش منم بعد از افطار بهشون پیوستم . کادو هم بهش پول دادیم. خیلییییی وقت بود بهش سر نزده بودیم و حسابی عذاب وجدان داشتم من. ولی تو ماه رمضون واقعا برام سخت بود. تولدش بهوونه ای شد که بریم ببینمیش چون 4 روز مونده بود به تولدش توقع کیک رو نداشت و سورپرایز هم شد 

21  ماه رمضون یعنی چهارشنبه دوس جون با وعده ی ساندویچ نیم متری های نزدیک خونه شون من رو کشوند بیرون. منم یه کم نون پنیر برده بودم دوس جون هم زحمت چایی رو کشید . بعد تحت تاثیرات خاله پری بودم سر یه حرف معمولیه دوس جون داشتم می خندیدم یهو وسطش زدم زیر گریه. بعد دوس جون فکر میکرد مسخره بازیه هی می خندید من بیشتر گریه می کردم بعد که فهمید کلی بغلم کرد تا آروم شم. بعدم رفتیم یک عدد ساندویچ همبرگر ویژه گرفتیم و نصف کردیم که حتی نصفش هم زیاد بود برامون. خواهر دوس جون هم از بغلمون رد شد که گویا ما رو ندید.

پنج شنبه شب هم یه آثاری از خاله پری مشاهده شد که من جمعه رو روزه نگرفتم و تا شنبه هم فقط آثار بود. دیگه نمی دونم باید می گرفتم یا نه. جمعه دوس جون یه کم خودش رو لوس کرد برای بیرون اومدن همون موقع هم دخترا زنگ زدن که شام بریم بیرون. با دخترا رفتیم یه دوری زدیم بعد هم رفتیم سیدنی به صرف فیله سوخاری.

یکشنبه با حضور پررنگ خاله پری و بدن درد فراوون با دوس جون رفتیم گیشا که من یکی دو تا خرده ریز بگیرم. بعد هم سر پاساژ وسوسه شدیم و دو عدد هات داگ گرفتیم. راستی همون روز هم مامان جان لطف کردن و به جای تلویزیون قدیمی اتاقم یک فروند تلویزیون جدید فرداعلا خریداری کردن باشد که از این به بعد با لذت بیشتری سریال ببینم.

فسقل خانم جدیدا دو شنبه ها و چهارشنبه ها میاد خونمون بعد حدود یه ماه هست که راه می ره. یعنی از 7 صبح که میاد تا 11 شب که برن به جز موقع هایی که خواب باشه داره راه می ره. به حدی که ما از دستش سرگیجه میگیریم. به مامانم می گم فسقل می خواد بیاد خونمون خوشحالیم می خواد بیاد بعد انقدر راه میره و اتیش می سوزونه شب که می خواد بره هم خوشحالیم که داره می ره

سه شنبه هم با دوس جون رفتیم سینما آزادی فیلم گینس که بسیار پایین تر از انتظارمون بود. از این فیلم های کمدی که  بیشتر شوخی هاش دلقک بازی هست رو من خیلی دوس ندارم.  مخصوصاً که یه بازیگر با مشکلی ذهنی داشت که مثلا نمک داستان بود. یه نکته ی جالب هم اینکه در کمال تعجب بوفه ی سینما خیلی علنی کار می کرد و همه هم مشغول خوردن بود.

4 شنبه هم پکاه و هیلدا بعد افطار می خواستن بیان پیش من هر چی بهشون اصرار کردم که برای شام بیان قبول نکردن. منم رفتم کالباس و قارچ و چیپس خریدم و یک عدد چیپس و پنیر مخصوص سرآشپز خانومه براشون درست کردم که بسیار هم مشعوف شدن. دیگه تا حدود 12 بودن بعد هم هیلدا رفت که شب بمونه خونه ی پگاه اینا. چون هردوی نامردشون 5 شنبه تعطیل بودن نموندن پیش من که بتونن صبح بخوابن.

5 شنبه دوس جون برنامه داشت. منم یه کمی سریال دیدم و جاتون خالی آلبالو خوردم بعد دیدم حوصله م داره سر می ره پاشدم با پگاه رفتم خونه هیلی اینا. اونجا هم باز کلی چیزهای هیجان انگیز و خوشمزه خوردیم و بعد ازشام برگشتیم خونه.

دوس جون اینا چاه خونشون زده بالا و دروغ نگم یه ماهه درگیرشن . جمعه هم باز خونشون رو آب برداشته بود هیچ کس رو هم پیدا نکردن که بیاد ردیف کنه براشون. دیگه عصرش رفتیم بیرون جای خاصی نرفتیم تو مجتمع بودیم ولی خوش گذشت از اون روزهایی بود که کلی مهربون بودیم با هم این چند روز هم من همه ش سردرد دارم که جمعه توسط دوس جون مهربون مداوا شد تازه دوس جون برامون ساندویچ کالباس هم درست کرده بود و آورده بود حالا بماند که سس سفید رو خالی کرده بود توش ولی واقعا مزه داد. کلا عاشق هر چیزی هستم که دوس جون خودش به نیت من درست کرده باشه حالا می خواد لقمه ی نون پنیر باشه یا ایشالا یه روزی پاستا آلفردو

شنبه هم دوس جون یه کم درگیر خونه بود تا عصر که خیلی بداهه تصمیم گرفتیم باز پاشیم بریم سینما. برای سانس 8 فیلم عصر یخبندان بلیط گرفتم و حدود 6.30 رفتم پیش دوس جون که پیشنهاد داد یه کم بریم بوستان گفتگو قدم بزنیم. البته بعد مشخص شد که سه تا از بچه گربه ها شون رو تو اون پارک ول کردن. دوس جون می خواسته اونا رو ببینه دیگه نگم که تو پارک چقدررررر گربه بود در رنگ ها و سایزهای مختلف . بچه گربه های دوس جون اینا رو هم یافتیم در حالی که خواهره دوس جون اومده بود داشت ازشون فیلم می گرفت . ما هم دیگه نرفتیم جلو که سلام علیک کنیم. وااااااای که چقدر بچه گربه ها بانمک و دوست داشتنی هستن. چی میشد آدم یه بچه گربه داشت که هیچ وقت بزرگ نمی شد و به همون کوچولویی می موند؟؟

سر راه دو عدد آب هندونه زدیم بر بدن و رفتیم سمت سینما. فیلمش نسبتاً خوب بود و داستان جالبی داشت. تنها اشکالش به نظر من این بود که تا وسط های فیلم من هنوز نفهمیده بودم نسبت شخصیت ها با هم چیه. البته ممکنه واسه من پیچیده بوده باشه. ولی در کل خوب بود و بعد فیلم کلی با دوس جون در موردش تبادل نظر کردیم.

دیروز هم که آخرین روز تعطیلات بود و ما یک عدد قورباغه گنده رو قورت دادیم و ماشین رو بردیم برای تعویض روغن. بعد هم دلتون نخواد با دوس جون در طوفان و گرد و خا ک گیر کردیم. به حدی که ماشین قشنگ تکون می خورد. بعد هم که بارون سیل آسای دوس داشتنی شروع شد. یه فیلم خنده دار هم از دوس جون گرفتم که هر کاری کردم موفق نشدم بذارم اینستاگرم . البته که دوس جون وقتی فهمید خیلی هم خوشحال شد که موفق نشدم

از پیش دوس جون هم که اومدم سر راه از دکتر آرین پیتزا و چیزبرگر گرفتم و رفتم یه سر پیش مرنوش و تا ساعت 11 با پگاه پیشش بودیم به صرف کلی غیبت

دیدن فصل آخر گریز آناتومی باعث شد دلم بخواد کلش رو آرشیو کنم. همه ی فصل هایی که نداشتم رو سفارش دادم و به دستم رسید ولی یکی از سی دی هاش نمی دونم چه مشکلی داره که وقتی می ذاری تو لپتاپ یا کامپیوتر هیچ اتفاق خاصی نمی افته و وقتی رو درایو سی دی کلیک میکنی پیغام میده سی دی رو بذار . کسی می دونه علتش چیه؟؟ فرمتش هم mkv هست.

راستی لینک ها رو درست کردم ولی مطمئنم کلی ش جا افتاده . لطفا هر ک قبلا لینک بوده و هنوز اینجا رو می خونه آدرس بذاره که لینکش کنم.

و در آخر اینکه امروز اولین سالگرد فوت بابای دوس جون بود. اگه تونستید براش فاتحه بخونید.

امروز هم خدا رو شکر نسبتاً خلوت هستیم و من از فرصت استفاده کردم اومدم بنویسم. دیگه همینا دیگه.

نظرات 7 + ارسال نظر
ali دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ http://puma-templates.ir

سلام وبلاگ خوبی داری :)
ب وب منم سربزن ما قالبای مینیمال و ساده میزنیم ک مطمئنم ازشون خوشت میاد! در ضمن بخوای برات قالب حرفه ای هم با قیمت کم میسازیم، هرکدوم از قالبارم بخوای به سیستم مورد نظرت تبدیل می کنیم!
راستی میای تبادل لینک؟:)

اسکارلت دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ب.ظ

به به به به خانومه عزیزم بالاخرهچقدر پستت خوشمزه بود خدایی گرسنم شد

از بس که شکموام

zahra دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام عزیزم
وبلاگت رو به صورت پراکنده داشتم میخوندم.اون بلاگفا رو.سوال برام پیش اومده که به سیزن چند سوپرنچرال رسیدی؟
الان سیزن دهش اومده و تموم شده کلا.
من سیزن پنجش رو خیلی دوست داشتم.خیلی
بزه نظر من ترسناک نبود.بیشتر آدمو می برد تو.ی فکر.
یه جاهایی که درباره خدا حرف می زنن

اره سیزن ده اومده و برای یازده هم تمدید شد. منم فصل 10 رو دارم می بینم. سه فصل اولش به نظرم ترسناک بود ولی بعدش که داستان به بهشت وجهنم و ... تغییر کرد منم خیلی بیشتر خوشم اومد.

زهرا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ب.ظ http://casalinga.persianblog.ir

آدرس وبلاگم که اگه دوست داشتی سر بزنی


اگه کلا اهل سریال دیدن هستی بگو چند تا بهت معرفی کنم.

خوشحال میشم معرفی کنی

دوست جون چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 ب.ظ

الهی من قربون دستات برم با این نوشته های قشنگت خانومم مهربونم :-*

تو دوست جون نیستی که دوس جونی

asheghanehaye-1nini پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ق.ظ http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

دلم میخاد گینس و عصر یخبندان رو ببینم، هنوز وقت نشده..!
انشالا همیشه روزاتون عالی بگذره.. :-*
به به کامنت دوس جونتون چه عالیست.. :)

گینس چندان جالب نبود. حالا از رئیس جمهور پاداش نگیرید رو دوس دارم ببینم ولی سینماهای کمی اکرانش کردن.

ارغوانی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ب.ظ http://daftareabiyeamnman.blogsky.com/

سلام عزیزم خیلی وقته میخونمت از بلاگفا...نمیدونم چرا کامنت نزاشتم واست اما ابن سری دیگه دلم خواست بگم با هم دوست شیم

مرسی که روشن شدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد