منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

آقای 29 ساله

دوس جون عزیزم می دونم که اینجا رو کلا یادت رفته و بلاگفا هم رضایت نمیده درست شه با اینحال برای ثبت در خاطرات از همینجا تولدت رو تبریک میگم عشق مهربونم. ایشالا تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری و همیشه و همیشه شاد و سلامت باشی و به تک تک آرزوهای ریز و درشتت برسی.

این هفته هر دومون حسابی شلوغ بودیم انقدری که من واقعا می ترسیدم وقت پیدا نکنیم برای تولد بریم بیرون. دیگه هر طوری بود جفت و جور کردیم که دیشب شام تولدش رو با هم بخوریم.

هفته ی پیش با حضور خود دوس جون کادوشون خریداری شده بود که هفته ی پیش رو تو یه پست دیگه می نویسم.

اینترنتی دو تا بلوز ست سفارش دادم با یه نوشته ی انگیلیسی که ایشالا هر وقت شد بریم آتلیه باهاشون عکس بگیریم. حالا بماند که سری اول تی شرت پسرونه سایزش بزرگ بود و مامان یکی از دوستام برش داشت و من دوباره سفارش دادم در حالی که اصلا امید نداشتم تا قبل تولد به دستم برسه ولی در کمال تعجب دیروز صبح رسید. 

روز قبلش هم کیک به دست کلی تو خیابونا چرخیدم تا یه کافه رستوران خوب پیدا کنم آخر هم جای به درد بخوری نیافتم و تصمیم گرفتم برم یه رستوران که سره فاطمیه. داشتم از خیابون رد میشدم که یه آقایی تبلیغ یه رستوران رو داد دستم بین خ 4 و 6 یوسف آباد. تبلیغه جالب به نظر میومد منم مسیر رو عوض کردم به سمت اونجا. الحق که بسیار جای شیک و خوبی بود و همون یکشنبه هم افتتاح شده بود. دیگه کیک رو دادم و برگشتم.

دیروز هم دوس جون ساعت 7.30 رسید دم کلاس . یه ربع زودتر اجازه گرفتم و اومدم پیش دوس جون. اول رفتیم تو ماشین تا یه کم گشنه مون شه برای شام. همونجا هم تی شرت ها رو بهش دادم. خوشش اومد ولی نه اونقدری که فکر میکردم. بعد هم برای انتخاب رستوران یه زمزمه هایی می کرد که من اصلا کوتاه نیومدم . بالاخره کشوندمش به رستوران مورد نظر. تا حالا ندیده بودم دوس جون از فضای داخلی و دکور جایی انقدر خوشش بیاد و تعریف کنه. همه ی کارکنان هم به شدت مودب و محترم بودن. جاتون خالی استیک سفارش دادیم. از قبل هم با زور و کتک به دوس جون تفهیم شده بود که مهمون من هستیم. یه سالاد به اسم بامبو هم به پیشنهاد خودشون برامون آوردن که طعمش جدید و تقریبا خوب بود. از بشقاب غذا نگم که چقدر تزیین جالبی داشت . با یه فلفل در حال سوختن آتیش گذاشته بودن وسط بشقاب. حالا هی من قند تو دلم آب میشد که عجب جایی اومدیم ها. غذاش هم خوشمزه و با حجم زیاد بود انقدری که برای اولین بار تو عمرم نتونستم بیشتر از نصف غذام رو بخورم.

حالا آقاهه هی از پشت اشاره می کرد که کیک رو بیارم منم با سر تایید می کردم ولی خبری از کیک نمی شد. دوس جون ازشون پرسید می تونیم سیگار بکشیم که گفتن بله مشکلی نیست . تا زیرسیگاری رو آوردن و دوس جون سیگار روشن کرد کیک ش هم رسید منم در حد یه دقیقه ازش فیلم گرفتم و اینجا واقعا و حسابی سورپرایز شد. بعد هم یک عدد شاخه گل رز سفید تزئین شده به قول خودشون از "طرف مدیریت" هدیه دادن.

بعد هم دوس جون شمع هاش رو فوت کرد و چند تا عکس گرفتیم. برای کارکنان کیک بریدیم و بهشون دادیم. خودمون با اینکه در حال انفجار بودیم از سیری ، یه برش کوچیک کیک خوردیم.  دیگه ساعت حدود 9.30 بود که پا شدیم و با کلی تشکرات ویژه اومدیم بیرون. بعد هم من دوس جون رو رسوندم و کلی مراسم ما*چ  بو*سه ی شب تولد رو اجرا کردیم.

دوس جون هم خیلی شیک اعلام کرد برنامه ی امروزش کنسل شده . یعنی می تونستیم امروز برنامه ی تولد بازی رو اجرا کنیم. حالا اشکال نداره امروز عصر رو هم با هم می گذرونیم.

ایشالا در اولین فرصت عکس کیک اینا و پست هفته ی پیش رو هم می نویسم.

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام خانومه.خوب شد دوباره پیدات کردم.
خیلیییییییی خوشحال شدم.
تولد دوسجون مبارکا الهی.
سال دیگه تولدش تو خونه خودتون الهی.


مرنوش مگه ازدواج نکرده بود؟!!! آخه دیدم نوشتی تنها بود و رفتم پیشش.توی پستهای قبلیت البته.
ببخشید اگه فضولی کردم.

سلام عزیزم خوبی؟ نه بابا چه فضولی؟!!
آره نامزدن ولی خیلی کم میاد بهش سر میزنه . مرنوش هم فعلا خونه ی مامانشه. یعنی تو اون یه هفته که این طفلی تنها بود نامزدش یک روز اومد موند پیشش و رفت :(

سمیه.س سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ

ببخشید اسممو ننوشتم تو کامنت قبلیم.

شبنم جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی خوشحالم که اینجا تونستم پیدات کنم چند سال پیش خیلی اتفاقی اومدم به وبلاگت یه جورایی انس گرفتم باهات دوست مجازی گلم همیشه وقتی لب تابم رو روشن می کنم می یام سر می زنم از شادیات خوشحال از ناراحتیات غمگین میشم

ممنون عزیزم که بهم لطف داری

شبنم جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

منتظر روزیم که بیای اینجا خبر عروسیتون و اون روز رو برامون بنویسی من خودم متولد 67 نامزدم 65 ما هم 3 سال با هم دوست بودیم 25 مهر عقد کردیم البته بعد سختی های زیاد, الان شکر خدا خیلی خوشحالم

آخیییییی به سلامتی ایشالا

شبنم جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

راستی الان پست جدید رو خوندم تولد اقای دوست جون مبارک باشه ایشالله سالهای سال کنار همدیگه جشن بگیرید این روز رو و همیشه شاد و سلامت باشید

مرسی عزیزم

kazhAl دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ http://duplicate-copies.blogfa.com

لایک داری خانووووم ...
منم آتیش گرفته ی بلاگفام ...
کل وبم منفجر شدددد

کاش عوض می کردی وبلاگت رو چون بلاگفا باز هم از این بلاها سر کاربراش میاره.

asheghanehaye-1nini چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی..
وبلاگ من کلا حذف شده.. واقعا متاسفم با این به اصطلاح مدیریتشون..
آخی.. تولد آقاتون مبارک انشالا سال دیگه اصن تو خونه خودتین راحت جشن میگیرین.. :) بازم مبارک باشه..

مرسی عزیزم

ارغوانی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:21 ق.ظ http://daftareabiyeamnman.blogsky.com/

همیشه میخوندمت تو بلاگفا اما خاموش

این سری روشن شدم وبه منم ترکیده از اول شروع کردم به نوشتن

اونایی که وبشون کلا پاک شده که خیلی دیگه زور داره...

دوست جون چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:20 ب.ظ

شیده جونم نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم . همه چیز عالی و بینظیر بود ومن رو بسیار سورپرایزم کردی. خیلی دوست دارم خانومم :-* در کنارت بهترین لحظات رو میگذرونم عشقم :-* مرسی بابت همه چیز عزیزم

فدای تو عزیزم
ایشالا جبران میکنی

zeinab شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ http://zeinab75mz.blogfa

میشهه به سایت منم سرر بزنیددد
لطفاااااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد