منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

منو حالا نوازش کن

اینجا خاطرات خصوصی و روزانه من و مرد مهربونم ثبت میشه، بعد از سالهای طولانی بهم رسیدیم :)

سال ها خیلی سریع و زود میگذرن. واقعا به چشم برهم زدنی می بینی دوباره نزدیک عید و سال نو هست و وقتشه یه جمع بندی کنی از سالی که گذشت و برنامه و هدف معلوم کنی برای سال آینده.

منم از فرصت خالی صبحم استفاده کردم و اومدم یه کمی بنویسم.

به نظر من هر سالی که توش عزیزی رو از دست نداده باشیم و سلامت باشیم سال خییییییلی خوبی بوده که خدا رو شکر 92 رو هم می تونیم جز همین سال های خوب حساب کنیم.

امسال اتفاق خیلی خاصی نداشتم من. به جز نی نی که به امید خدا در بهار 93 ایشالا صحیح و سالم به خانواده مون می پیونده و من نیومده به معنای واقعی عااااااشقشم.

از نظری شغلی سر کارم رو رفتم. به اندازه هر سال حرص خوردم و به مسائل بی اهمیت کاری فکر کردم . می خوام واقعا یکی از مهم ترین هدف های امسالم این باشه واسه کار حرص نخورم و خودم رو اذیت نکنم. والا از رئیسم بیشتر دغدغه فکری از بابت دفتر دارم من ِ طفلکی.

از نظر روابط با دوس جون باید بگم به نظر خودم خیلی پخته تر و صبور تر شدم. یعنی یه مسائل کوچیکی که قبلا بی برو برگرد دعوا ساز بود الان خیییییلی به ندرت روی رابطه مون تاثیر میذاره و البته که باید از این بابت خدا رو شکر کنم. از ته دلم امیدوارم که سال جدید سال ما باشه و اون "اتفاقه " امسال برامون بیفته . ما خیلی صبر کردیم . یه جورایی هم میشه میگفت الان در نقطه ای ایستادیم که دیگه خیلی مطمئنیم از هم جدا نخواهیم شد . پس باید کل تلاش و فکرمون رو بذاریم برای هموار کردن مسیر. (حالا خوبه همین فردا بیام بگم آقا ما دعوامون شده و داریم بهم می زنیم خخخخخخخ :دی ) امیدوارم و امیدواریم امسال سال رویایی ما باشه. می خوام انرژی هامو مثبت کنم البته همه ی اینا رو به شرطی می خوام که صلاحی که خدا برام در نظر داره هم همین باشه چون عالی ترین چیزهای دنیا رو هم بدون خواست خدا نمی خوام.

می خوام امسال تو زبان بهتر باشم چون به نظر خودم شاید تو کلاس جز شاگردهای خوب باشم ولی از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون که تو حرف زدن افتضاحم و از اون وحشتناک تر لهجه م هست که برای خودش یه نوع فاجعه س. خیلی دوس دارم روزی انقدر زبانم خوب شه که بتونم خودم معلم باشم بلکه م از این شغل اعصاب خورد کن خودم راحت شدم.

دیگه این که دوس دارم امسال کلی خوش بگذرونم. هم در کنار دوس جون هم و در جمع های دلپذیر دخترونه علی الخصوص الان که یک عدد شیطنت دیگه هم به لیست خلاف هام اضافه کردم که حالا بماند چی هست :))

در برنامه ی سریالی سال 93 هم سریال دکستر و فرند رو خواهیم داشت البته بعد از تموم شدن سوپرنچرال که آخرای فصل 4 هستم .

دلم میخواد امسال برای دوس جون هم مملو از موفقیت ها و پیشرفت های کاری باشه و از نطر مالی حسابی خوب باشه براش. ایشالا که سال پیشرفت دوس جون هم باشه امسال.

فعلا همینا تو ذهنم بود ضمن اینکه دفتر هم داره شلوغ میشه. سیستم ها هم قطعه برم برای کتک کاری با مشتری ها :))

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد